La causa més probable de la sortida de via és la somnolència o una distracció del conductor
Un home ha mort anit passada en un accident de trànsit a l’autopista de Llucmajor. El cotxe que conduïa va sortir de la via i va impactar frontalment contra un arbre devers les dotze de la nit.
El vehicle anava direcció a Llucmajor i va patir l’impacte a l’alçada del quilòmetre 6, devora la incorporació del Coll den Rabassa.
Segons la Guàrdia Civil, la causa més probable de la sortida de via és la somnolència o una distracció del conductor.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa