Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La causa més probable de la sortida de via és la somnolència o una distracció del conductor
Un home ha mort anit passada en un accident de trànsit a l’autopista de Llucmajor. El cotxe que conduïa va sortir de la via i va impactar frontalment contra un arbre devers les dotze de la nit.
El vehicle anava direcció a Llucmajor i va patir l’impacte a l’alçada del quilòmetre 6, devora la incorporació del Coll den Rabassa.
Segons la Guàrdia Civil, la causa més probable de la sortida de via és la somnolència o una distracció del conductor.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat