Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

La policia en cerca l'agressor
Nou apunyalament a Palma. Un home ha rebut mitja dotzena de ganivetades durant una discussió. Ha passat poc abans de la mitjanit al camí de Ca l’Ardiaca. Víctima i agressor són usuaris de l’alberg que hi ha allà.
Segons els agents, l’atacant hi ha arribat nerviós i ha començat a increpar els presents. Un d’ells se li ha encarat. Han sortit del recinte i l’ha agredit. La víctima ha estat traslladada en estat greu a Son Espases amb ferides a la cara, al coll i al pit. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació i en cerca l’agressor.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat