Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La policia en cerca l'agressor
Nou apunyalament a Palma. Un home ha rebut mitja dotzena de ganivetades durant una discussió. Ha passat poc abans de la mitjanit al camí de Ca l’Ardiaca. Víctima i agressor són usuaris de l’alberg que hi ha allà.
Segons els agents, l’atacant hi ha arribat nerviós i ha començat a increpar els presents. Un d’ells se li ha encarat. Han sortit del recinte i l’ha agredit. La víctima ha estat traslladada en estat greu a Son Espases amb ferides a la cara, al coll i al pit. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació i en cerca l’agressor.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial