El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els agents l'han detingut per un delicte de temptativa d'homicidi per uns fets ocorreguts el passat dimecres
Un home s’ha entregat a la Policia Nacional per, pressumptament, haver apunyalat un jove al barri palmesà de Son Gotleu el passat dimecres. Els agents l’han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi.
Segons ha informat la Policia Nacional en una nota de premsa, l’home, de 25 anys, s’ha entregat aquest divendres a les dependències de la Policia Nacional per, pressumptament, haver apunyalat un jove el passat dimecres a les 12.00 h a Son Gotleu després d’una discussió.
La víctima va patir ferides greus i va ser traslladat a l’Hospital Universitari de Son Espases.
Els agents del grup d’Homicidis de la Policia Nacional es varen fer càrrec de la investigació i tenien sospites entorn el pressumpte agressor, qui aquest divendres es va entregar a dependències policials.
Els agents han detingut l’home per un delicte de temptativa d’homicidi i el posaran a disposició judicial aquest dissabte al matí.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle