Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Els agents l'han detingut per un delicte de temptativa d'homicidi per uns fets ocorreguts el passat dimecres
Un home s’ha entregat a la Policia Nacional per, pressumptament, haver apunyalat un jove al barri palmesà de Son Gotleu el passat dimecres. Els agents l’han detingut per un delicte de temptativa d’homicidi.
Segons ha informat la Policia Nacional en una nota de premsa, l’home, de 25 anys, s’ha entregat aquest divendres a les dependències de la Policia Nacional per, pressumptament, haver apunyalat un jove el passat dimecres a les 12.00 h a Son Gotleu després d’una discussió.
La víctima va patir ferides greus i va ser traslladat a l’Hospital Universitari de Son Espases.
Els agents del grup d’Homicidis de la Policia Nacional es varen fer càrrec de la investigació i tenien sospites entorn el pressumpte agressor, qui aquest divendres es va entregar a dependències policials.
Els agents han detingut l’home per un delicte de temptativa d’homicidi i el posaran a disposició judicial aquest dissabte al matí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros