Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'home, de 47 anys, es trobava fent tasques de manteniment en una de les embarcacions
Un home, de 47 anys, ha patit, aquest diumenge, ferides de diversa consideració, en l’incendi de dues embarcacions en el club nàutic de la Colònia de Sant Pere.
Segons han informat des dels Bombers de Mallorca i la Guàrdia Civil, l’incident ha tingut lloc prop de les 14.30 h d’aquest diumenge, quan s’ha declarat l’incendi. A conseqüència del foc, les dues embarcacions han sofert danys greus i una tercera també s’ha vist afectada. A més, un home, de 47 anys, que, pel que sembla, es trobava fent tasques de manteniment en una de les embarcacions, ha sofert ferides de diversa consideració, i ha hagut de ser traslladat a l’Hospital de Manacor.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat, a més d’agents de la Guàrdia Civil i ambulàncies, 12 bombers i quatre vehicles contra incendis dels Bombers de Mallorca, que s’han encarregat d’establir barreres de contenció per a evitar la contaminació.
IMATGES CEDIDES PER SEBASTIÀ CLADERA
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061