Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
'Palma Grindhouse' és un viatge a les sales de cinema dels anys 70 i 80, als programes dobles i a les pel·lícules que marcaren una època
Joan Villafàfila i Pako Navarro proposen un viatge al cinema dels programes dobles. Ho fan al llibre ‘Palma Grindhouse’, publicat per Nova Editorial Moll. La presentació serà el dijous 21, a la llibreria Rata Corner de Palma.
Palma Grindhouse és el resultat d’una llarga feina de recerca i de documentació, que reconstrueix tot allò que va ser el cinema popular o de consum, ‘grindhouse’, entre el final del franquisme i el començament de la democràcia: les pel·lícules de Bud Spencer i Terence Hill, les de Pajares i Esteso -qualcuna rodada a Mallorca-, el ‘destape’ i tot allò que remogués la sensibilitat del públic -quan més, millor- i l’entorn d’aquelles sales de barri que eren espais de socialització.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes