Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les places de coworking també freguen la plena ocupació
El cohabitatge va néixer a Silicon Valley de la mà de joves professionals que hi arribaven a fer feina i que no només necessitaven un lloc on viure, sinó que cercaven un espai agradable on treballar i socialitzar. En definitiva, igual que el cotreball, es tracta de compartir una oficina, però també una casa. Una idea que feia temps que rondava pel cap dels germans Taltavull i que van convertir en realitat el novembre de l’any passat, quan van reconvertir un hotel d’interior amb 10 anys d’història en el primer centre d’aquestes característiques de Menorca.
La iniciativa funciona, si tenim en compte que les places de coliving estan plenes i que les de coworking també freguen la plena ocupació. I és que els clients no només valoren la qualitat de vida de Menorca; també l’intercanvi d’experiències per a enriquir-se personalment. Uns lligams que s’han reforçat amb xerrades i tallers que se celebren a la casa. Activitats que es van haver d’aturat amb l’increment de restriccions, però que ja s’han pogut reprendre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles