Se sospita que el foc pot haver estat intencionat. La factoria, abandonada des del 1971, està declarada Bé d'Interès Cultural
La Guàrdia Civil obrirà una investigació per esclarir les causes de l’incendi que aquest dimecres horabaixa ha cremat l’edifici de la Fàbrica Nova de Sóller. La factoria, abandonada des del 1971, està declarada Bé d’Interès Cultural.
Els bombers de Mallorca han rebut l’avís passades les cinc de l’horabaixa i hi han desplaçat diverses dotacions de bombers per extingir les flames. L’incendi ha cremat algunes bigues i ha caigut part del sostre. També s’ha destruït maquinària i material dels antics telers.
Se sospita que el foc pot haver estat intencionat. Demà, dijous, els bombers hi tornaran per revisar l’estructura.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions