Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Segons un càlcul provisional, ja s'han cremat unes 400 hectàrees
Un incendi a l’illa de La Palma ha obligat a evacuar 300 veïnats, mentre els bombers lluiten per controlar-lo. Les flames, que s’iniciaren divendres horabaixa, afecten el municipi de Garafía, al nord-oest de l’illa.
Segons un càlcul provisional, ja s’han cremat unes 400 hectàrees. Segons el govern canari, el foc està “trencat” en nombrosos fronts, la qual cosa en dificulta l’extinció.
Dissabte horabaixa s’han sumat a les tasques, bombers de Tenerife, personal de l’UME i diversos helicòpters i hidroavions enviats des de la península. De moment es desconeix si l’incendi ha estat provocat o és fruit d’una negligència.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat