Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Gràcies al ràpid avís, no hi ha hagut ferits i els afectats han estat traslladats a l'estadi de futbol
 
                             
                            Un incendi ha arrasat un assentament d’immigrants a Lepe (Andalusia). 145 persones han hagut de ser evacuades després que a les deu de la nit es declaràs el foc a una de les barraques i es propagàs amb rapidesa per mor de l’explosió de bombones de gas.
Gràcies al ràpid avís, no hi ha hagut ferits i els afectats han estat traslladats a l’estadi de futbol, on han estat atesos pels serveis socials municipals.
Els bombers continuen fent feina per sufocar per complet el foc d’un incendi que ha acabat amb quasi la totalitat de les quatre hectàrees que ocupa el campament.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
