Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

No va haver-hi ferits i, dues hores després de l'incident, els clients pogueren tornar a les seves habitacions
Un incendi declarat dissabte horabaixa en el soterrani d’un hotel al Port d’Alcúdia va destruir la zona del gimnàs, l’spa i la sauna de l’establiment i obligà a desallotjar als hostes perquè el fum va pujar a les plantes superiors. No hi va haver ferits i, dues hores després de l’incident, els clients pogueren tornar a les seves habitacions.
Segons ha informat Bombers de Mallorca, l’avís d’incendi a l’Hotel Eix del Port d’Alcúdia es va rebre a les 18.15 hores, quan es va detectar un foc en el soterrani de l’establiment. Fins al lloc dels fets es van desplaçar efectius dels parcs de bombers d’Alcúdia, Inca i Manacor.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona