El foc s'hauria originat per una espurna produïda pel cablejat elèctric
16
Els bombers de Formentera i l’Ibanat han actuat en un incendi a la zona des Ca Marí.
El foc s’hauria originat per una espurna produïda pel cablejat elèctric. Les flames s’han estès a una massa forestal pròxima. En devers dues hores els bombers han aconseguit sufocar l’incendi que ha cremat devers 270 metres quadrats de zona boscosa. Per sort no hi ha hagut cap ferit.
La Policia Local i la Guàrdia Civil també s’han personat al lloc dels fets.
Els operaris d’Elecnor han hagut de reparar, això sí, els danys en la línia elèctrica.
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda