Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

El vent ha complicat les tasques d'extinció d'un foc que ha començat al voral de la via
Un incendi ha donat un bon ensurt a qui circulava per la carretera general. S’ha declarat poc després de les tres del capvespre al Pla Verd de Ferreries. Cap a les 17.30 hores s’ha pogut controlar el foc, que ha cremat, aproximadament, sis hectàrees de matolls i de dues tanques -segons una primera valoració- d’una finca agrícola situada devora la carretera.
L’incendi s’ha estès ràpidament impulsat pel vent i els matolls secs i ha depassat la paret seca afectant els camps. En la lluita contra les flames hi han participat els bombers de Ciutadella i una dotació de Maó. De l’IBANAT, tres autobombers i un helicòpter, a més d’efectius de Protecció Civil i 061. La Guàrdia Civil i la Policial Local de Ferreries s’han encarregat de regular el trànsit per la carretera.
El cap de bombers en funcions de Menorca, Juanjo Franch, ha destacat la rapidesa amb què s’ha actuat per evitar que les flames “s’estenguessin cap a la muntanya”. També ha emfatitzat que un cop evitat aquest perill s’han dedicat a remullar “la zona per evitar revifades, especialment a les bales de palla”.
Posteriorment, a partir de les 19,30 hores, els Bombers s’han dedicat a controlar amb un dron la zona afectada per comprovar que no hi hagi punts calents, mentre continuen banyant la zona. Esperen poder donar per extingit el foc en les pròximes hores.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar