Fonts d'IB3 Notícies apunten que cap persona ha resultat ferida, però una família amb un menor s'ha vist afectada
Imatge de les conseqüències del foc. / Foto: POLICIA LOCAL DE SANTA EULÀRIA DES RIU
482Els Bombers d’Eivissa ha hagut de sufocar aquest dijous un incendi que s’ha declarat a l’assentament d’infrahabitatges conegut com a Can Rova 2, al municipi de Santa Eulària des Riu. Segons fonts d’IB3 Notícies, cap persona ha resultat ferida, però principalment s’ha vist afectada una família amb un menor.
Les mateixes fonts assenyalen que el foc s’hauria originat en la cuina d’una caravana, la qual ha quedat totalment calcinada. Sembla ser que la persona que estava cuinant, ha hagut de sortir per uns moments, quan en tornar, el foc ja s’havia escampat fins arribar a una bombona de butà, la qual ha provocat una deflagració. Tendes de campanya del voltant també han estat preses de les flames, que, en total, han arribat a cremar uns 60 m2.
A més dels Bombers, que ja han extingit el foc, també hi han actuat efectius de la Policia Local de Santa Eulària i Eivissa així com de la Guàrdia Civil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%