Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La Policia Nacional sospita que es tracta d'un acte vandàlic
Una dotzena de vehicles han cremat al barri eivissenc des Viver aquesta matinada passada, després de dos incendis declarats a poca distància. La Policia Nacional n’investiga les causes, sense descartar que es tracti d’un acte vandàlic.
En el primer foc, al carrer de Font i Quer, s’han cremat quatre contenidors i han quedat afectats fins a set turismes, almenys un d’ells ha quedat sinistre total. Les flames també han danyat alguns arbres i la paret del Cementeri Vell. El segon incendi ha estat al carrer de la Gerreria, amb uns altres quatre contenidors de fems cremats i cinc ciclomotors afectats. Els Bombers d’Eivissa han donat per extingides del tot les flames a les 4 de la matinada.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora