Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

L'incendi ha aixecat una gran columna de fum i ha obligat a desallotjar una desena d'usuaris
La coberta del poliesportiu d’Es Mercadal s’ha cremat parcialment avui dimecres matí. L’incendi ha començat a les nou i mitja i ha estat un veí qui ha alertat els responsables del centre que sortia fum de la teulada. Immediatament, han desallotjat a la desena d’usuaris que hi havia a la instal·lació en aquells moments. Minuts després han arribat 22 Bombers amb una dotzena de vehicles que en poc més de mitja hora han pogut apagar les flames que generaven l’espessa columna de fum.
Posteriorment, cap al migdia, mitja dotzena de dotacions, amb dos vehicles d’escales articulades, han obert la part de la coberta calcinada (la meitat del sostre) i n’han remullat l’aïllant. Sembla que és des d’aquest punt, la zona d’aïllament de la coberta, on s’hauria començat a propagar el foc que ha acabat sortint a l’exterior per tres forats diferents del sostre ubicats al costat d’on hi ha instal·lades plaques solars que alimenten la instal·lació esportiva.
L’Ajuntament i l’empresa que gestiona el poliesportiu d’Es Mercadal treballen per traslladar, momentàniament, l’activitat esportiva a Fornells i a Alaior.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval