Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Ha donat l'alerta la nina que vivia a l'habitatge amb el seu pare
Un incendi ha cremat totalment un pis a S’Illot, a Manacor. A l’interior hi havia una nina amb el seu pare. Però l’home estava dormit. La filla ha pogut sortir al carrer per demanar ajuda. Els veïnats hi han acudit ràpidament per socórrer el pare, que ha estat traslladat a l’hospital.
El foc ha començat poc després de la 1:00 del migdia i ràpidament s’ha estès per tot l’habitatge, que ha quedat completament destruït. Segons han explicat els veïnats, ha estat la filla qui ha baixat al carrer a demanar ajuda. Segons alguns testimonis s’han viscut moments de molts nervis quan s’ha sabut que al pis hi havia gent.
El pis era de lloguer i l’home que l’habitava amb la seva filla fa feina en un restaurant de s’Illot.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions