Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un dels habitants d'una barraca ha intentat sufocar les flames i ha patit cremades en un braç
Un incendi en un assentament al barri de Ca n’Escandell, a Eivissa, ha fet saltar les alarmes aquest migdia. La ràpida actuació dels equips d’extinció han frenat les flames i han evitat una tragèdia.
El foc s’ha iniciat devers les 13 h as Putxet, al sector 12 de Ca n’Escandell, on fa temps que hi ha un assentament de caravanes, furgonetes i altres infrahabitatges. Els habitants d’aquesta barraca afirmen que han vist passar unes persones i després han detectat les flames.
Un dels ocupants ha intentat sufocar l’incendi i ha patit cremades en un braç i ha hagut de rebre atenció sanitària. Pertany a una família colombiana, coneguda pels serveis socials d’Eivissa, segons ha informat el batle de Vila. Rafa Triguero ha assenyalat que el 25 de juliol tècnics del consistori havien mantingut una trobada amb aquesta família. Està formada per tres adults, amb feina, i dos menors, un de 4 anys i l’altre adolescent, tots dos escolaritzats a Vila.
Pel que fa a l’incendi, els efectius dels Bombers d’Eivissa i de l’Ibanat han extingit ràpidament el foc, que ha cremat uns 2.000 metres quadrats de terreny rústic.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears