Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Dues dones han estat ateses per inhalació de fum
Un incendi, aquesta matinada, ha obligat a desallotjar part dels veïns de dos edificis a la ciutat d’Eivissa.
El foc va començar al voltant de les dues de la matinada al carrer Diputat Josep Ribas, a uns contenidors que ja han estat retirats. El fum va arribar a la façana de dos edificis que es troben al costat i va entrar dins algunes cases. De fet, dues dones van ser traslladades a urgències de l’Hospital Can Misses per inhalació de fum.
El foc també ha afectat tres establiments propers, i ha cremat la sala de màquines d’un supermercat. Avui han hagut de tancar i traslladar els aliments que necessiten fred.
La porta metàl·lica i part de l’interior d’un magatzem també han estat danyats, i també el rètol d’un negoci de fontaneria.
Molt a prop hi havia tres cotxes aparcats que també estan afectats pel foc. Un incendi que va ser extingit pels bombers al voltant de les 3.30 hores i del qual, de moment, se’n desconeixen les causes.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable