Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Dues dones han estat ateses per inhalació de fum
Un incendi, aquesta matinada, ha obligat a desallotjar part dels veïns de dos edificis a la ciutat d’Eivissa.
El foc va començar al voltant de les dues de la matinada al carrer Diputat Josep Ribas, a uns contenidors que ja han estat retirats. El fum va arribar a la façana de dos edificis que es troben al costat i va entrar dins algunes cases. De fet, dues dones van ser traslladades a urgències de l’Hospital Can Misses per inhalació de fum.
El foc també ha afectat tres establiments propers, i ha cremat la sala de màquines d’un supermercat. Avui han hagut de tancar i traslladar els aliments que necessiten fred.
La porta metàl·lica i part de l’interior d’un magatzem també han estat danyats, i també el rètol d’un negoci de fontaneria.
Molt a prop hi havia tres cotxes aparcats que també estan afectats pel foc. Un incendi que va ser extingit pels bombers al voltant de les 3.30 hores i del qual, de moment, se’n desconeixen les causes.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui