Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El foc s'ha originat al voltant de les 23.30 hores d'aquest divendres en el replà del sisè pis de l'escala comunitària
166
Un incendi ha provocat diversos danys a les parets i els sostres de l’escala comunitària d’un edifici a Palma, després de calar-se foc un caramull d’objectes que hi havia acumulats al replà d’aquesta escala.
Segons han informat els Bombers de Palma aquest dissabte, el foc s’ha originat al voltant de les 23.30 hores d’aquest divendres en el sisè pis de l’escala comunitària d’aquest edifici situat al carrer Plataner de Palma, al barri del Pinaret.
A causa del foc, alguns veïns han sortit al carrer a l’espera que es controlessin les flames, però no ha estat necessari el desallotjament de l’edifici i no hi ha hagut cap ferit.
A més de Bombers de Palma, fins al lloc dels fets s’han desplaçat efectius de la Policia Local, Policia Nacional i Servei d’Atenció Metge Urgent (SAMU 061).
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania