Un infant de només 18 mesos es troba greu a la UCI pediàtrica de Son Espases després d’asfixiar-se a una escoleta de Cala d’Òr. Segons fonts de la Guàrdia Civil, el nin jugava en un engronsador quan el cap li va quedar atrapat amb la corda que el sostenia. Es troba ara en estat greu, connectat a un respirador i sedat. El darrer informe mèdic diu que en els propers dies li llevaran la sedació per avaluar les lesions que podria patir. Ara, la Guàrdia Civil investiga què ha pogut passar i quan de temps va romandre el nin asfixiant-se.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.