Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els apartaments foren declarats en estat de runa i desallotjats ara fa 5 anys
Ajuntament, Govern i Consell ja disposen de la informació jurídica sobre la situació de legalitat dels edificis Don Pepe. Es basen en un informe elaborat per la cap de Servei d’Urbanisme del Consell de l’any 2020.
També es recull l’expedient de llicència dels dos edificis de 1964 atorgat per l’autoritat competent.
Ara s’avaluarà la documentació per acreditar la legalitat, revertir la situació de runa i donar llicència de rehabilitació.
Els vesins reben amb satisfacció la notícia. Són 106 unitats familiars i 600 persones afectades que en un futur hi podrien tornar a viure.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"