Crim masclista a Àustria. Un jove austríac ha confessat haver assasssinat amb una pistola la seva exparella sentimental de 19 anys, els pares i el germà i l’actual parella de l’al·lota.
Els fets varen tenir lloc diumenge a la ciutat alpina de Kitzbühel. L’autor dels fets, de 25 anys, ha confessat els crims a comissaria. Segons ha relatat, es va presentar de matinada a la casa de l’al·lota, però son pare no el va deixar entrar.
Després, hi va tornar amb una pistola. La policia ha trobat els cossos de les cinc víctimes mortals a la casa de l’al·lota.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular