Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ha topat amb un vianant de 24 anys que ha estat ingressat "amb pronòstic reservat" a Son Espases
Dos joves de 23 i 24 anys, conductor d’una motocicleta i vianant, han resultat ferits “molt greu” i “amb pronòstic reservat”, respectivament, en un atropellament de trànsit al polígon de Can Valero de Palma, informa el SAMU 061.
Ha passat a les set del matí al carrer Poima, número 3 i les dues víctimes, la més jove amb “politraumatismes” i l’altre amb “ferides i traumatismes de diversa consideració”, han estat traslladats a Son Espases.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren