El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Lluís Abbou, és de Manacor, té 18 anys i acaba de publicar en anglès un llibre amb anècdotes del personatge
A James Bond no cal ni presentar-lo. L’agent 007 lluita al servei secret de sa majestat des del 1952. Qui sap tots els detalls d’aquest espia és ell. Nom Lluís Abbou, és de Manacor, té 18 anys i acaba de publicar aquest llibre de 550 pàgines on explica dades inèdites i entrevistes a actors i actrius relacionats amb l’agent.
És el seu segon llibre sobre 007. El primer el va publicar amb 16 anys. Aquest ha estat escrit en anglès i es pot comprar per Amazon.
També destaca la gran connexió entre Mallorca i les pel·lícules de James Bond.
Un jove que s’està preparant per estudiar Filologia Anglesa i que ja viu al Regne Unit, i que ja compta els dies per a l’arribada del nou film de Bond que serà al novembre del 2019. De moment ell ja ha començat a practicar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits