Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
A un d'ells un para-sol li ha travessat la cama al caure
141
Un jove britànic de 30 anys s’ha precipitat des del balcó d’un quart pis de l’edifici Fragata, al passeig del Mar de Sant Antoni de Portmany, i ha caigut sobre sobre una taula que hi havia a un pati de la planta baixa.
En la caiguda, una de les seves cames ha estat travessada per un para-sol. El jove es troba ingressat en estat greu amb politraumatismes a l’Hospital Can Misses. El jove es trobava sota els efectes d’estupefaents.
Per altra banda, un altre jove també s’ha precipitat des d’un segon pis a uns apartaments de Sant Antoni. L’home, de 19 anys i nacionalitat estrangera, ha caigut des d’una altura de sis metres als Apartamentos Jovial, situats al número 3 del carrer de Formentera del municipi eivissenc. L’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera informa que el jove estava “en el context d’intoxicació etílica”. Segons testimonis, en el moment del succés patia al·lucinacions.
El succés ha tingut lloc a les 6.25 hores del dematí. Els serveis d’emergència del 061 han traslladat el jove a l’Hospital de Can Misses amb politraumatismes a una cama de pronòstic menys greu i es troba en observació al Servei d’Urgències, en situació estable. El ferit també patia una crisi d’agitació, probablement, per una intoxicació etílica.
La Guàrdia Civil d’Eivissa s’ha fet càrrec de la investigació i continua recopilant més dades per saber el motiu dels fets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles