Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El Govern espanyol confirma que es tracta del primer menor assassinat per violència masclista a Espanya el 2022
Imatge d'arxiu de la manifestació del 8 de març / EP
45Un jutge de Sueca, a la Comunitat Valenciana, va suspendre l’agost de 2021 “qualsevol règim de visites” de l’home que aquest diumenge ha assassinat el seu fill d’11 anys, però un mes després els pares varen ratificar en un altre jutjat un conveni regulador que establia la custòdia compartida del menor.
La Delegació del Govern contra la Violència de Gènere ha confirmat aquest dilluns els fets i ha denunciat que es tracta del primer menor assassinat per violència masclista a Espanya el 2022 i el número 47 des de 2013. La Delegació també ha apuntat que existeixen denúncies prèvies per violència masclista contra l’agressor. La delegada, Victòria Rosell, ha reclamat als jutges un esforç per aplicar la reforma de la llei de setembre de 2021 que prohibeix la visita dels infants als seus pares maltractadors.
‼️ Confirmamos el asesinato de un niño de 11 años en la provincia de Valencia el 3 de abril por presunta #ViolenciaDeGénero #ViolenciaVicaria.
🔴 Es el primer menor asesinado por violencia de género en España en 2022 y el número 47 desde 2013.#NosQueremosVivas#NiUnaMenos
— Delegación del Gob. contra la Violencia de Género (@DelGobVG) April 4, 2022
“Hi ha mares que tenen allunyament, però els seus fills no”, ha explicat Rosell, els quals “tenen règim de visites”. Això provoca a les mares viure “angoixades pensant en la violència vicària; no pot fer-me mal a mi, però sí als meus fills”, ha explicat Rosell.
El govern valencià ha convocat tres minuts de silenci a les portes del Palau de la Generalitat.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors