Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les batudes de detencions d'immigrants a Minneapolis han deixat manifestacions a més més de 250 ciutats dels Estats Units
Un jutge federal ha ordenat alliberar Liam Conejo, el nin de 5 anys detingut junt amb el seu pare, per agents de l’ICE.
El magistrat va bloquejar cautelarment la deportació de l’infant equatorià i del seu progenitor. Ara, exigeix a les autoritats que siguin posats en llibertat del centre on es troben retinguts, a la localitat de Dilley, a l’estat de Texas.
El jutge acusa en la seva sentència l’Administració Trump d’actuar amb crueltat. La detenció de l’infant va causar gran consternació als Estats Units.
El passat 22 de gener, quatre menors, entre ells Liam, van ser detinguts en el districte escolar de Columbia Heights, a Minnesota, per agents del Servei d’Immigració i Control de Duanes, els anomenats ICE. Liam i el seu pare van ser retinguts a l’entrada de ca seva just quan tornaven del col·legi.
Les detencions formaven part de les batudes anti-immigració que s’estan realitzant en aquest estat, i han provocat protestes a moltes ciutats del país. Dues persones han mort mentre protestaven contra els agents.
Ahir mateix, milers de ciutadans van sortir als carrers de Minneapolis per exigir la retirada dels agents federals d’immigració.
El cantant Bruce Springsteen s’ha sumat a les protestes, i ha compost una cançó com a resposta a les morts de Renée Good i Alex Pretti, i també com a homenatge als ciutadans de Minnesota per la seva resistència a les batudes de l’ICE.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme