El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un veïnat de la zona denuncià l'aturada il·legal de taxis
Una acta judicial prohibeix, des d’avui, l’aturada als taxis. Una mesura que obliga aquest col·lectiu a complir el decret de batlia de gener de 2016, que prohibia l’estacionament a la zona al·legant la necessitat de protegir el patrimoni històric de Ciutat. Se suprimiren llavors 26 places d’aparcament… Que es convertiren en aturada il·legal de taxis. Un veïnat denuncià aquesta situació i el tribunal li ha donat la raó.
Des de la regidoria de Mobilitat estudien la resolució judicial, i insisteixen, a més, que la intenció del consistori és regularitzar l’aturada pel servei de taxi-tour. Una decisió, però, que no es podrà prendre sense el consens dels veïnats.
Els taxistes, per la seva banda, demanen que els deixin fer feina, encara que coincideixen en el fet que és necessari tenir el beneplàcit dels veïnats.
En qualsevol cas, el recurs subratlla que, a tan sols 80 metres de la Seu, es troba l’aturada de taxis del carrer Antoni Maura.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle