Els Bombers de Mallorca han actuat a dos incendis causats per llamps a Mallorca
Un llamp ha provocat un incendi forestal a Cala Virgili, a la zona de Cales de Mallorca, al municipi de Manacor aquest dimecres. Segons han confirmat els Bombers de Mallorca el foc ja ha estat extingit.
Foto: Bombers de Mallorca
Els Bombers de Mallorca, a través del seu compte a la xarxa social X, han explicat que durant aquest dimecres han actuat en diferents incidents produïts per la tempesta i el fort vent. L’operatiu s’ha mobilitzat per caiguda d’arbres, despreniment de mobiliari urbà i dos incendis a palmeres per llamps. Les actuacions dels Bombers de Mallorca s’han centrat a Andratx, Felanitx, Inca, Manacor, Marratxí i Sóller.
El perfil Xarxa Forestal a X ha compartit diferents fotografies d’incendis provocats per llamps aquest dimecres a Mallorca, Menorca i Eivissa.
Foto: Xarxa Forestal
Dia de feina de l’Operatiu d’Extinció d’Incendis Forestals @AgriculturaGOIB @ibanat_IB , amb tres focs de llamp a Mallorca, Menorca i Eivissa 🌩️.
Ànims a la resta d’organismes @Emergencies_112 @BombersdeMca @bombersdeivissa …
No baixeu la guàrdia avui vespre!
Precaució ⚠️ https://t.co/LTH5t71BvV pic.twitter.com/Jb8ArVnqS0— Xarxa Forestal (@xarxaforestal) August 14, 2024
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys