S’activen els bons de producte local amb descomptes de fins a 100 euros
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Mallorca, Barcelona o París són alguns dels escenaris que retratà la parella franco-mallorquina Vignetti-Obrador
Com era la vida a Mallorca a principis del segle XX? I a altres punts del món, com París o el Japó? El Casal Solleric de Palma exposa des d’avui una col·lecció inèdita de fotografies que en dóna bon compte, a través del fons de la parella Vignetti-Obrador. Hi podem trobar una passejada familiar de principis del segle 20 per les vies del tramvia que duia a l’Arenal, o com eren els molins des Jonquet al 1923. Però la parella Vignetti-Obrador també immortalitzà París, Barcelona o el Japó. Ell, Adolfo, era un enginyer francès, i va conèixer la regatista de vela Fanny Obrador durant una feina a Mallorca. Va ser així com començà la història del seu llegat fotogràfic, que ha preservat la seva familia fins avui. La parella deixà més de 1.200 negatius que documenten la seva vida, i els seus viatges. D’aquests, se n’exposen fins a una quarentena al Casal Solleric. La mostra es completa amb un llibre, que incorpora textos de Carme Riera, i aquest curtmetratge, amb més de 300 fotografies familiars, que documenten tota una època.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La seva intenció és mantenir l'essència de l'indret a la vegada que innovar oferint nous serveis als visitants
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador