Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Hi ha una edició especial que inclou un fragment de la cobertura tèrmica de l'Apollo 11
Aquest dissabte farà 50 anys que l’home va trepitjar per primera vegada la Lluna. Des de Mallorca, un llibre interactiu de l’editorial “Flip Boku” vol retre homenatge a aquesta efemèride.
Les animacions es basen en material original de la NASA de l’Apollo 11. I amb una tècnica única al món. L’edició inclou dos volums, 70 cartes commemoratives i una APP de realitat augmentada.
Pels col·leccionistes, hi ha una edició especial que inclou un fragment de la cobertura tèrmica de l’Apollo 11. El projecte es finança per micromecenatge. En demanaven 9 mil euros, i ja n’han aconseguit prop de 60 mil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores