La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Àngel Aparicio i Vicenç Sastre han investigat una setantena d'edificacions d'arreu de l'illa
Es Castellot de Santa Ponça és una de les darreres torres defensives que es varen construir a Mallorca: una joia patrimonial de 1755 que han estudiat a fons Àngel Aparicio i Vicenç Sastre, autors d’un llibre que s’acaba d’editar sobre les torres i talaies costaneres de l’illa.
Com la torre des Castellot, han recollit en el llibre una setantena de construccions, datades entre la segona meitat del segle XVI i l’inici del XVII. El seu objectiu és documentar l’essència del sistema defensiu costaner que va tenir Mallorc per protegir-se d’invasions.
Per fer el llibre més didàctic, la descripció històrica s’acompanya d’il·lustracions de Vicenç Sastre, que ha dibuixat totes les torres incloses al llibre. El llibre incorpora també les descripcions de torres i talaies fetes per personatges il·lustres, com l’Arxiduc o Pere Alcàntara, que també s’interessaren per aquests elements patrimonials singulars. El pròleg ha estat a càrrec de Damià Pons.
El llibre es presenta demà, dissabte, a les 12h. a la llibreria Quars de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres