La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Els de Javi Zamora cauen per 60 a 57 a la pista del Guipúscoa
L’Hestia Menorca ha patit la primera derrota del curs a la lliga LEB Or. Els de Javi Zamora han caigut a la pista del Guipúscoa que, per contra, ha aconseguit la primera victòria de la temporada.
En aquesta ocasió el final a cara o creu ha estat favorable a l’equip basc per 60-57. Els menorquins dominaven d’onze punts al tercer quart. Però l’Hestia no ha anotat els darrers tres minuts i ha encaixat un parcial de 8-0 definitiu.
L’actuació de Víctor Arteaga i Diego Alderete, que han acabat amb més de 10 punts i 10 rebots, ha estat insuficient.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
El menorquí, de només 14 anys, és una de les darreres apostes de la Federació Balear de Boxa