L’Hestia Menorca ha patit la primera derrota del curs a la lliga LEB Or. Els de Javi Zamora han caigut a la pista del Guipúscoa que, per contra, ha aconseguit la primera victòria de la temporada.
En aquesta ocasió el final a cara o creu ha estat favorable a l’equip basc per 60-57. Els menorquins dominaven d’onze punts al tercer quart. Però l’Hestia no ha anotat els darrers tres minuts i ha encaixat un parcial de 8-0 definitiu.
L’actuació de Víctor Arteaga i Diego Alderete, que han acabat amb més de 10 punts i 10 rebots, ha estat insuficient.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos