Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El consistori està governat per una coalició de MÉS-Esquerra, PSOE i Unides Podem
73
El batle de Manacor, Miquel Oliver, ha destacat en una entrevista a IB3 Ràdio la seva voluntat d’obrir més espais per als vianants a la ciutat. El primer edil també ha destacat la importància d’aconseguir aprovar de manera definitiva el pla general del municipi.
A les eleccions del mes de maig, MÉS-Esquerra va ser la força més votada amb 6 regidors. No va aconseguir la majoria absoluta i governa en pacte amb el PSOE i Unides Podem. Les tres formacions sí que tenen la majoria absoluta i en sumen 11 regidors.
Als comicis del 2015 les mateixes forces polítiques (MÉS-Esquerra, PSOE I VOLEM) varen estar al capdavant del govern municipal fins que el PP, l’Agrupació Independent de Porto Cristo i El PI varen presentar una moció de censura.
Escolta aquí l’entrevista completa al batle de Manacor, Miquel Oliver.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora