Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El programa social del C.N. d'Eivissa, que porta 19 anys en actiu i no ha aturat en pandèmia, beneficiarà enguany a uns 300 usuaris
‘Un Mar de possibilitats’ és una proposta que fa 19 anys que possibilita que persones amb dificultats especials puguin gaudir d’un dia d’activitats a la mar. Enguany, unes 300 persones s’han beneficiat ja d’aquest programa social impulsat pel Nàutic d’Eivissa que no ha aturat durant la pandèmia.
En aquesta ocasió és el torn de la gent major. Set persones d’edat avançada, alguns amb greus dificultats per caminar o per restar d’empeus, acompanyats tots ells pels seus cuidadors, han pogut sortir a la mar després d’haver passat dos anys de moltes privacions.
Amb una enginyosa nau formada per dues piragües unides i remolcades per una petita barca, els majors han sortit a la mar, una activitat que no poden fer, ni menys, cada dia. I que mes d’un vol repetir.
El Departament de Benestar Social del Consell d’Eivissa ha subvencionat aquesta activitat específica, dedicada a la gent gran. El programa, que es desenvolupa de maig a setembre, també rep diverses ajudes dels cinc municipis de l’illa i del overn balear. També compta amb el suport de diversos patrocinadors privats i la col·laboració de diferents associacions de l’àmbit social.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície