Un matrimoni d’edat avançada s’ha vist afectat, aquest divendres nit, per l’incendi en un habitatge, per una estufa, a Palma.
Segons ha informat el SAMU 061, l’incident ha ocorregut cap a les 21.45 hores. Els afectats principals han estat un matrimoni d’edat avançada. Si bé, afortunadament, els veïns han aconseguit accedir a l’habitatge i treure’ls els dos. Ràpidament, s’han mobilitzat unitats del Cos Nacional de Policia, bombers i una UVI mòbil.
Un dels afectats ha presentat cremades en mans i cara i lesions per inhalació de fum. Això ha fet que hagi requerit trasllat hospitalari encara que, en un principi, el seu pronòstic és lleu.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos