Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Dels tres, el que es trobava a l'UCI ja ha passat a planta i avui s'ha donat l'alta a un altre menor
Casa de la Infància a Maó.
309Els menors rescatats d’una barca irregular el capvespre de divendres al port de Maó serien tres, finalment. Un, el que es trobava ingressat a l’UCI del Mateu Orfila, ja ha passat a planta. Un segon ha estat donat d’alta de l’hospital també avui i el tercer es troba en dependències del Consell de Menorca.
A les Balears, els Consells Insulars són els que tenen la competència de protecció i tutela de menors. En un primer moment han d’aplicar el que es coneix com a Guarda Provisional, període durant el qual s’investiga les seves circumstàncies i se’ls cobreixen les primeres necessitats.
Si finalment s’acredita que són menors desemparats se’ls acollirà a la Casa de la Infància de Maó i començarà una nova fase de la seva tutela. Una fase, en la qual, molt probablement, hauran de menester un suport psicològic especial.
Els tres joves rescatats, i vuit adults més, es van passar dues setmanes a la mar, temps durant el qual van morir quatre companys de travessia.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703