Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El Consell de Formentera considera normal aquest temps d'espera
Els formenterers que necessitin passar l’ITV al seu vehicle hauran d’esperar gairebé dos mesos. Una espera que alguns veïns entenen i que altres veuen com una problemàtica, ja que o han de deixar aparcats els vehicles o arriscar-se a circular sense aquesta inspecció tècnica i ser sancionats amb multes que arriben fins als 200 euros.
Des del Consell consideren que aquesta llista d’espera és normal per l’illa de Formentera i més tenint en compte que en els darrers mesos els vehicles de lloguer han hagut de passar aquesta revisió i que un dels dos operaris que hi treballen està de baixa.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou