El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El PP creu que aquesta actuació arriba molt tard i carrega contra el Consell
La unitat de l’Exèrcit de Terra ha desinfectat, per primera vegada, l’aeroport de Menorca. Unes tasques que s’havien dut a terme a l’aeroport de Palma i al d’Eivissa, però encara no al de Menorca. Aquesta és una de les 23 actuacions de neteja d’equipaments públics que l’Exèrcit ha realitzat aquesta setmana a l’illa.
L’acció, duta a terme un mes i l’endemà, després de la declaració de l’estat d’alarma, ha motivat les queixes del principal partit de l’oposició a Menorca. Els responsables del Partit Popular també han criticat l’actuació de l’equip de govern insular durant aquesta crisi. Per la seva banda el conseller de Mobilitat, Marc Pons, ha exposat que s’està seguint el calendari d’actuacions previst.
L’acció dels militars no ha afectat el reduït trànsit aeri que registra Menorca, amb connexions diàries tan sols amb Barcelona i Palma i tres per setmana amb Madrid. El trànsit de passatgers de l’aeroport menorquí s’ha reduït en un 99%.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles