Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Alberto Sanagustín és metge al centre de salut des Viver i va passar 10 dies rebent oxigen a Can Misses
Alberto Sanagustín és metge d’atenció primària al centre de salut des Viver. Té un canal a YouTube dedicat a la medicina amb 435.000 seguidors. En el darrer vídeo explica la seva experiència com a contagiat de la variant britànica de la Covid-19. Considera que es va infectar el mateix dia que va rebre la primera dosi de la vacuna, dimecres 21 de gener. Aquella jornada va atendre moltes consultes presencials i telefòniques al centre de salut, de les 8 del matí a les 6 de la tarda.
Sanagustín no ha fumat mai ni tenia antecedents per problemes pulmonars. Però primer va presentar febrícula i tos intensa, diarrea i malestar general. Va fer-se un test d’antígens el dissabte 23 i va donar positiu. Va prendre paracetamol i es va autoaïllar, però la matinada següent va haver de ser ingressat a Can Misses, després d’empitjorar el seu estat. Els dies 24 i 25 fins i tot va estar a punt de ser traslladat a l’UCI, i va haver de rebre oxigen durant 10 dies seguits.
El metge des Viver destaca que el mòbil li va servir per no estar aïllat del tot, i que tants de dies li van generar desorientació temporal. Va ser donat d’alta dilluns passat i ja és a ca seua, després d’un malson de dues setmanes que ha pogut superar gràcies a l’atenció dels seus companys sanitaris, i que fins i tot li ha arribat a generar estrès posttraumàtic i malsons per culpa de l’experiència patida.
“Ara em sento destrossat, com si hagués envellit 15 anys. Espero recuperar-me el més aviat, si no com abans almenys una mica millor”. Així conclou el vídeo Sanagustín, no abans sense enviar una salutació i agraïments als seus companys i companyes des Viver i també dels seus pacients: “De moment, des de casa, continuaré oferint-vos vídeos sobre medicina i psicologia”.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici