Amb un so més electrònic, que convida a no aturar de ballar, marxen en uns dies as Mercadal; després actuaran al Satèl·lit Fest i al Canet Rock. Esperen conquerir més territoris
Èxit absolut del grup O-ERRA. El grup mallorquí ha omplert aquest cap de setmana el teatre de Lloseta. Han presentat el seu nou disc ‘Focs artificials’, que tot just acaben d’estrenar. Els fans més privilegiats ja han pogut cantar i ballar les cançons
Moments de relaxament amb la banda al camerino. Un grup ben peculiar, n’hi ha un que treballa a un call center, un altre que instal·la fibra òptica, un pilot, un comptable, també un comercial i un que treballa a una botiga de llums. I tots ells apassionats de la música i molt ben avinguts. I el bon ambient i la sintonia es noten dalt de l’escenari. Divendres i dissabte nit, un miler de persones han gaudit dels concerts. Els emociona que ja cantin les seves noves cançons i desitgen continuar dedicant-se a la música i ja tenen més actuacions previstes.
O-ERRA amb un so més electrònic, que convida a no aturar de ballar, marxen en uns dies a Es Mercadal; després actuaran al Satèl·lit Fest i al Canet Rock. Esperen conquerir més territoris.