El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El recorregut enguany ha passat pel barri de Ses Figueretes degut a les obres del passeig marítim
Un miler de persones entre adults i joves han participat avui matí a la vint-i-novena edició del Dia del Pedal a Eivissa.
La plaça d’Antoni Albert i Nieto ha servit de punt de partida de tres recorreguts adaptats per totes les edats i que, en el cas dels adults, s’ha estès durant 13 kilòmetres pels principals carrers de la ciutat.
Un centenar de voluntaris ha col·laborat perquè es pugui dur a terme aquesta activitat que pretén promoure el transport sostenible
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits