Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
S'hi han recaptat 3.700 euros, que es destinaran a la fundació Educo
Un miler d’alumnes de dues escoles d’Inca han pres part aquest divendres matí en una cursa solidària. L’objectiu és recaptar fons per a un projecte per escolaritzar filletes. Una iniciativa que duu a terme la Fundació Educa en països en vies de desenvolupament.
Els alumnes de les escoles Ponent i del CEIP Nou i els de la llar d’Infants Toniaina han estat els protagonistes d’aquesta cursa solidària, en la qual el més important era participar i no el resultat.
A la cursa hi han pres part des dels més petits, alguns d’ells acompanyats pels seus pares o padrins, fins als més grans de l’escola, que tenien molt clar el motiu solidari pel qual corrien.
L’escola Ponent organitza aquesta cursa des de l’any 2017 i. aquesta vegada, s’han recaptat 3.700 euros que aniran destinats a la fundació Educo.
A part dels escolars, a la cursa també hi han pres part altres entitats com la Fundació Esment i les residències de padrins Sènior i la Catalina Corró.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat