Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Prop d'un milenar de persones s'han inscrit aquest estiu als cursos gratuïts per millorar els coneixements del català que ofereix la Conselleria de Cultura
Sa Pobla, Manacor, Maó i Eivissa acullen aquest estiu tallers de l’Institut d’Estudis Baleàrics per a joves nouvinguts amb coneixements nuls o escassos de la llengua catalana.
Les classes duren 2 hores i són dinàmiques, amb jocs i activitats de grup. D’aquesta manera, s’afavoreix que els joves, que tenen entre 12 i 17 anys, coneguin al·lots en la seva mateixa situació.
Juntament amb els tallers per a joves, la Conselleria de Cultura ofereix aquest estiu tres cursos intensius de català per a adults i 28 tallers de conversa a Palma, Inca i Eivissa. En total, s’hi han inscrit un miler de persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts