Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Destinats a microempreses, pimes i autònoms afectats per la crisi del coronavirus
L’Ajuntament de Palma destinarà 942.000 euros a ajudar els comerços i les petites empreses afectades per la crisi de la Covid-19.
La primera línia d’ajudes és per als comerços que hagin hagut de tancar durant l’estat d’alarma o hagin vist reduïda la seva facturació. Aquestes ajudes són d’un màxim de 2.500 euros.
La segona línia d’ajudes són per a les empreses que hagin mantingut l’ocupació o creat nous llocs de feina, amb ajudes de fins a 3.000 euros. A aquestes subvencions s’hi poden acollir també els venedors ambulants dels mercats regulats.
En general, se’n poden beneficiar els autònoms i les empreses fins a un màxim de 25 treballadors i 2 milions d’euros de facturació anual.
Les sol·licituds es podran presentar l’endemà de la seva publicació al BOIB, prevista a principi d’octubre. L’ajuntament preveu ampliar les ajudes de la mateixa convocatòria fins arribar a 1,7 milions d’euros.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat