Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

"Magallanes.0" ha estat triat per la Xarxa de Ciutats Magallàniques i el Ministeri de Cultura per participar en el V centenari de la 1a volta al món
“Magallanes.0” és un monòleg que ha estat triat per seguir la ruta que Fernando de Magallanes va fer fa 500 anys. El santanyiner Jeroni Guiem Obrador és el pare del text. Un dramaturg conegut internacionalment per l’obra “La guerra de les imatges”, considerada la tragicomèdia dels indignats del món.
El text ha estat triat per formar part del programa del cinquè centenari de la primera volta al món. Un programa que ha estat declarat Bé d’Interès Cultural. “Magallanes.0” explica des de la diversitat el que va suposar l’expedició.
A partir de l’agost de l’any que ve, i fins al 2022, el monòleg recorrerà més de 30 ciutats dels 5 continents.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta