Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Un tren de mercaderies que transportava potassa ha descarrilat en l'entrada de l'estació de Sant Boi d'FGC i ha impactat contra la cabina d'un tren de passatgers que en aquell moment sortia de la terminal
Una persona ha mort i altres 85 han resultat ferides, dues en estat menys greu i 83 lleus, en un xoc entre un tren de mercaderies i un de passatgers entre les estacions de Sant Boi de Llobregat i Molí Nou de la línia Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). “Es tracta del primer accident d’aquestes característiques per part d’un comboi de la FGC”, ha afirmat la presidenta de FGC, Marta Subirà.
L’accident ha ocorregut devers les 18.00 hores quan un tren de mercaderies que transportava potassa ha descarrilat a l’entrada de l’estació de Sant Boi d’FGC i ha impactat contra la cabina d’un tren de passatgers que en aquell moment sortia de la terminal, ha informat FGC.
A conseqüència de l’impacte, el maquinista del tren de viatgers ha mort.
Quant als viatgers que es troben a l’interior del tren, un centenar, en aquests moments el Sistema d’Emergència Mèdiques s’ha desplaçat al lloc dels fets per a dur a terme les tasques d’evacuació.
En paral·lel, els equips d’FGC desplaçats al lloc de l’accident estan avaluant la situació per investigar les causes del descarrilament.
Quant al servei de la línia, s’hi ha hagut de modificar trajectes i s’està gestionant el servei alternatiu per carretera.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols