Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Un jove de 28 anys ha mort aquest dimarts després de rebre el xoc d’un camió contra el cotxe amb què conduïa. L’accident ha ocorregut al camí de sa Síquia, als afores de Sant Jordi, a Palma. A conseqüència de l’impacte, ha mort a l’acte el conductor del cotxe, un home de 28 anys, veí d’Algaida.
Com a conseqüència també del xoc, el conductor del camió, de 68 anys, ha hagut de ser traslladat en estat greu a l’hospital. L’home havia quedat atrapat a l’interior del vehicle, del qual ha estat rescatat pels Bombers. Segons la investigació de la Guàrdia Civil, el camió, carregat amb bales de palla, hauria col·lidit amb el turisme i després ha bolcat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions