El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Segons la Guàrdia Civil desplaçada al lloc dels fets, el cotxe implicat hauria accedit a la carretera en sentit contrari per una sortida que dona accés a un centre comercial
Quarta mort en accident de trànsit a les carreteres de les Illes en un mes. Un mort i un ferit molt greu a un xoc frontal a la carretera de Manacor, a l’altura de Montuïri. Devers les 14.40 hores, els serveis d’emergència han rebut un avís d’un accident que implicava dos vehicles: un circulava en sentit contrari, que ha col·lidit contra un altre que conduïa en sentit Manacor.
Segons la Guàrdia Civil desplaçada al lloc dels fets, el cotxe implicat hauria accedit a la carretera en sentit contrari per una sortida que dona accés a un centre comercial de Montuïri. L’home que menava el vehicle, de 81 anys ha resultat mort, i l’altre conductor, un home d’una quarantena d’anys ha resultat ferit molt greu amb politraumatismes i ha estat ingressat a Son Espases. Actualment es troba estable.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle