Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El sinistre mortal va tenir lloc al Camí des Jondal dissabte passat a la nit
Un motorista de 69 anys i de nacionalitat espanyola va morir dissabte vespre en un accident de trànsit a Eivissa. Es tracta de l’única víctima mortal del cap de setmana a les carreteres espanyoles.
Segons la Guàrdia Civil de Trànsit, el sinistre mortal va tenir lloc devers les 10 de la nit de dissabte al punt quilomètric 4,6 del Camí des Jondal, al municipi de Sant Josep de sa Talaia. L’home va perdre el control del seu ciclomotor per causes desconegudes i va xocar contra una roca. Els serveis sanitaris tan sols en varen poder certificar la defunció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania